Vrácení zboží, reklamace a servis

Prodejem naše služby nekončí a zastáváme názoru, že servis a služby po prodeji jsou stejně důležité jako samotný výrobek. Proto jsme tu pro vás vždy, když potřebujete. V případě potřeby zásahu nemusíte větší stroj nikam vozit či posílat, ale oprava je vyřešena u vás. V případě potřeby můžete využít níže uvedené kontakty či přímo kontaktní formulář, na základě kterého bude vaše reklamace přímo odeslána k našim servisním technikům. O přijetí servisního požadavku jste vždy informováni e-mailem .

Odpovědnost za vady a reklamace

Odpovědnost za vady na zboží prodávané prostřednictvím internetového obchodu se řídí a je v souladu s platnou legislativou. Nedílnou součást záručních podmínek tvoří záruční podmínky výrobce. Reklamace je podmíněna průkazností nákupu reklamovaného zboží v internetovém obchodě www.gymgun.cz, čehož důkazem může být prodejní doklad nebo řádně vyplněný záruční list.

Reklamace, kterou uplatňuje zákazník (spotřebitel) bude vyřízena nejpozději do 30 dnů od jejího uplatnění, pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodne na delší lhůtě. Po uplynutí této lhůty má spotřebitel stejná práva, jako by se jednalo o vadu, kterou nelze odstranit.

Prodávající odpovídá kupujícímu (spotřebiteli) za to, že prodávaná věc je při převzetí ve shodě s kupní smlouvou, zejména, že je bez vad. Pokud není věc při převzetí ve shodě s kupní smlouvou, má kupující práva na to, aby prodávající bezplatně a bez zbytečného odkladu věc uvedl do stavu odpovídající kupní smlouvě, a to podle požadavku kupujícího buď výměnou věci, nebo její opravou. Není-li takový postup možný (nelze-li splnit kupujícího požadavek) může kupující požadovat přiměřenou slevu nebo od smlouvy odstoupit. Rozpor s kupní smlouvou, který se projeví během 6 měsíců ode dne převzetí věci, se považuje za rozpor existující již při jejím převzetí, pokud se neprokáže opak nebo to neodporuje povaze věci.

Při výskytu odstranitelné vady má kupující nárok na její odstranění bez zbytečného odkladu. Není-li to vzhledem k povaze vady neúměrné, může kupující požadovat výměnu věci, nebo týká-li se vada jen součásti věci, výměnu součásti. Není-li takový postup možný, může kupující žádat přiměřenou slevu z ceny nebo od smlouvy odstoupit.

Při výskytu neodstranitelné vady, která brání tomu, aby věc mohla být řádně užívána jako věc bez vady, má kupující právo na výměnu věci nebo může od smlouvy odstoupit. Tato práva přísluší kupujícímu, jde-li sice o vady odstranitelné, jestliže však kupující nemůže pro opětovné vyskytnutí vady po opravě nebo pro větší počet vad věc řádně užívat (v praxi se třetí stejná vada či čtvrtá vada jakákoli považuje za důvod k uplatnění práv z odpovědnosti za vady jako v případě neodstranitelné vady).
Pokud se jedná o jiné vady neodstranitelné a nepožaduje-li kupující výměnu věci, má kupující právo na přiměřenou slevu z ceny věci nebo může od smlouvy odstoupit.

Uplatnění reklamace

Reklamované zboží je možné osobně doručit, nebo zaslat do provozovny internetového obchodu www.gymgun.cz spolu s popisem závady a kontaktními údaji (adresa, telefon). K reklamovanému zboží dále požadujeme dodat kopii prodejního dokladu a záruční list (byl-li k výrobku vystaven), případně jiný doklad prokazující nákup zboží v internetovém obchodě www.gymgun.cz

Po vyřízení reklamace bude zákazník telefonicky nebo písemně informován a bude s ním dohodnut způsob předání zboží (přepravní služba, osobní odběr). Spolu se zbožím zákazník obdrží protokol o provedení záruční opravy.

V případě neoprávněné reklamace bude zákazník telefonicky nebo písemně kontaktován a bude mu navrhnut další postup řešení vzniklé situace (placená oprava, vrácení zboží bez opravy, ekologická likvidace zařízení apod.)

Adresa k zasílání reklamačních oprav:
EXTRIFIT GYM
Svitavská 1814/2
500 12 Hradec Králové

Délka záruční lhůty

Zákazník (spotřebitel) – je soukromá osoba (nepodnikatel), která kupuje zboží pro svou osobní potřebu díky čemuž se na ní vztahuje záruční lhůta dle občanského zákoníku v délce trvání 24 měsíců od data prodeje.

Zákazník (podnikatel) – je právnická osoba zapsaná v obchodním nebo živnostenské rejstříku, která kupuje zboží pro podnikatelské použití. V tomto případě se jedná o kupní smlouvu řízenou obchodním zákoníkem, který neurčuje délku záruční doby. Standardně je v těchto případech poskytována záruční doba v délce trvání 12 měsíců od data prodeje.

Tento reklamační řád je v platnosti od 1. 3. 2020